Citat Vol#5 "batso jämnför"


Dåligt uppdaterande idag, har varit väldigt upptagen. Här kommer iaf lite citat! :D

  • 37. "en naken flicka i din säng insmetad i kladdkaka då?"; "Det är typ som att få en ny dator" - Batso jämnför.
  • 38. "Alltså, när jag var liten brukade jag alltid tänka att om godis hette bajs, då skulle det vi käka heta lösbajs..." - Jesper
  • 39: "Nej men rotera inte bilden du, vi alla har ju snea ögon som dig..." - Jesper talar om den tjocka asiaten
  • 40. "att bjuda dig är typ som att kasta åsknedslag i ett modem" - Grim (Batso tigger kladdkaka)
  • 41. "Får polisen visitera mig om jag lägger en glass i mina trosor inne i affären" - Sanna
  • 42. "BögarN^/Jonathan" - titlad pga. sin förmåga att förstå flickorna och tala fedt smörigt when nödvändigt.
  • 43. "SpeedarN^/Jesper" - titlad pga. han tilfredställer sig själv snabbt (enligt batso).
  • 44. "PolisälskarN^/Batso" titlad pga. polisen alltid dyker upp precis när han behöver dem.
  • 45. "faan, jag har glömt bort mina taktiker" - emma när hon spelar råttfällan med jonathan.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Egoina

hahaha YMCA dansen..

2008-01-29 @ 23:59:59
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Mathilda

Svar: Haha, de e ju kul med wow ;)

2008-01-30 @ 13:40:41
URL: http://Thrillie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0