Torsdagkväll

Jo, egentligen borde jag kanske sova nu eftersom jag är rätt dååååligt trött. Har jag varit hela dagen efter att ha vaknat så tidigt >< Det suuuger att packa och inte göra något alls, så jag åkte hem till emma och följde med henne ut på sveapeapromenad, som hon skulle säga det. :)

Hur som helst så är det ju såhär att jag åker till flygplatsen imorgon vid 10:30. Sedan ska jag sitta på ett plan i för många timmar och när jag väl anländer till hotellet är klockan typ 09:30 på morgonen i thailand. Såå, om jag är vaken fedt länge inatt så borde jag kunna sova rätt bra på planet för att sedan va pigg direkt när vi kommer till thailand :D Jag är så jävla smart!

Uuuh. skulle typ kunna somna på tangentbordet just nu däremot -.-' Ingen rolig på msn.. Vad har folk för sig tjugo i ett på torsdagkvällar egentligen?! ;o

Kommentarer
Postat av: Lizzz ...

Ååååh, älskar att få för lite sömn, flygplatser, hotell och resmål - kombinerat.

Jaa man blir ju upprörd när ingen rolig är online. Att gå och sova är fan inget alternativ!

Trevlig resa :D

2008-03-03 @ 00:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0