sommartider hej hej

Några som whinat om att jag i princip slutat blogga, men visst, jag kan fortsätta blogga om NI som vill att jag ska blogga (tänker mest på de som sagt de till mig direkt) ger mig lite feedback i kommentarerna eller något! Så vi får se hur det funkar från och med nu! kan försöka uppdatera varje dag iaf ;o (Jag har ju iaf inte precis många läsare :D)

image76

In the previous episode of Jonathans liv:
  • Jag har beställt biljett till hultsfred! Zomg! Linkin Park, RATM och Jimmy Eat World, here i come!
  • Miyavi (SE BILD ;o) kommer till Sverige! ;o självklart tänker jag se det, och jag tänker slå alla små J-Emos som är där och tror de kan tala japanska eller vet något om jrock. Om du är en av dem, så förlåt. allt jag kan säga är tyvärr. Men om du säger något med "aah! Miyavi-Chan, kawaaiii! DAISKI MIAVI-CHAN", så vet du att du förtjänar det.
  • Sommartiden raped me, ja det gjorde den. Jag tänkte gå upp tidigt men lyckades såklart gå upp typ 13:30 pga tiden. Sedan kunde jag inte sova heller och fick typ 3timmars sömn innan skolan. Hrefna och jag hade en lång diskussion om detta innan hon höll med om att sommartiden hade våldtagit mig.
  • Moon on the Water är typ världens bästa låt.
  • Jag har börjat kolla på Lost, fick låna säsong 1 av Emma!
  • Batso har rakat av sina dreads, yes, it's true.
Nu ska jag fixa mitt konto på studera.nu för högskolan, äta, duscha och sen om två timmar ska jag sätta mig på en buss!

Over n out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0