Smör?

Idag vaknade jag fedt tidigt, drog direkt till skolan, och fick faktiskt lite olika saker gjorda. Det var iofs najs men skulle hellre vilja legat kvar och sova. Smått hat går ut till emma och batso som var hemma idag, _as usual_!

Jag slutade iofs 11:30 så det var väl slappt, men blev potatisbullar i skolan så pallade inte käka. Kommer ihåg the good times i grundskolan då man fick blodpuddingar till det. En sjuk sak är att jag äter blodpudding med smör på, ja det är sant. Det är antagligen från finland, eftersom alla mina andra finska kompisar äter på det sättet också. Ofta man kan äta blodpudding UTAN smör liksoooom!

PS. Jag hade också lärt mig wherever you will go på gitarr, i brist på annat att göra. DS.


Kommentarer
Postat av: Lisa

"men blev potatisbullar i skolan så pallade inte käka", är du helt körd i huvet?!?!??!? potatisbullar är guds gåva till människorna!

2008-04-07 @ 21:11:37
URL: http://lisamedluggen.blogg.se
Postat av: camilla

OM man äter blodpudding har mat lätt smör till!!!!! soumi

2008-04-14 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0