Skiva

Tonight ska jag på min kusins skiva. Det sög först eftersom alla mina kompisar skulle va utspridda ikväll så jag kände inte för att wastea cashflow på krogen. Sedan visade det sig att både Jontte, Jesper och Metin skulle på samma skiva. Så då ere klart man joinar liksooooom! :D fö. är det underbart hur jag lägger in engelska ord i mina meningar, det makear ingen sense! Däremot hatar jag när man stavar de på svenska, såsom fake blir fejk, makear blir mejkar och face blir fejs.

Det sk ava 70tals tema på skivan, fast eftersom jag fick reda på det IDAG så har jag precis ingen speciell outfit :( Men det löser sig, sa tvålen.

image79


Kommentarer
Postat av: L......................................................

Fan vad lajban tema!

2008-04-05 @ 18:00:47
Postat av: camilla

nej men fan vad NAJS!!!!!!!! :D

2008-04-05 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0