lördag

Som ni alla säkert förstår så var jag fedt med pimpig igår. (H)* Vit skjorta, svart slips och en svart pimphatt på mig. Det var riktigt najs, träffa många gamla kompisar. Det jobbiga började när jag var på väg hem, och såklart, lyckades gå vilse i en jävla park. Trodde typ jag skulle bli våldtagen eftersom jag var så jefla schnygg! Men det var lugnt, och jag hittade en kille osm jag frågade efter vägen. Självklart så kuned han inte tala, jag har teorier om att han antingen var mentalt störd eller har fått tungan avklippt efter att ha lämnat den japanska yakuzan**. Hur som helst, vi stod där och jag försökte tolka hans handgäster. Det sjuka var att han förstod mig, alltså måste han ju kunna tala svenska! Aja. Till slut löste sig allting. :) Andra roliga saker som hände var:

  • JON-Unit var där, JON <3
  • Jag wasteade endast 240kr.
  • Jag mmsa in en bild til unicef på mig själv och skänkte 10kr till fattiga barn (!) Om ni inte tror mig så kan ni gå in på unicef.se -> Grimaser och söka på mitt telenummer! ITS NICE! :D
image80


*Den coola msnsmileyn med solbrillor. n00bs.
** Coola kidz med vapen och fina kostymer.


Kommentarer
Postat av: L......................................................

Oj shit, den måste man ju checka in! HAHA "trodde typ jag skulle bli våldtagen eftersom jag var så jefla schnygg" hahaha kul kul :D

2008-04-06 @ 11:45:54
Postat av: Hrefna

Hahah! snygg bild på dig!
vilken omtänksam människa du är!!
Haha

2008-04-06 @ 17:18:17
URL: http://hrefna2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0