fritid och sommar!

Min fritid suger numera, med två skadade ben som väntar på operation och en spricka i foten så har jag inte precis kunnat tillbringa tiden med att träna. Och för att prata om lillalillalisas favorit; vädret har ju verkligen _inte_ varit najs alls >< Så jävla segt. Nu säger dom att det ska snöa hela helgen?... kul..


Men snart så är det väl iaf sommar! :D Det kommer äääga, först så tar man studenten, sen ska man till hultsfred, sen blir det Miyavi och efter lovet så ska jag förhoppningsvis börja plugga Japanska, its näääjz!

Vad ska DU göra i sommar? Åka till hultsfred med mig? ;o

image82

Jag showar mina skillz på parkeringen i sommras!


Kommentarer
Postat av: Nova

operatioN!

2008-04-09 @ 20:32:31
Postat av: Lisa

okej det här är ju typ hur coolt som helst - jag nämns i din blogg! status på mig!!!1

2008-04-09 @ 23:41:47
URL: http://lisamedluggen.blogg.se
Postat av: Jonathan

Nova: antar att du försöker dra en arN^, men you FAIL!

Lisa: klart du ska va med här! :D

2008-04-10 @ 17:13:01
URL: http://grimbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0